Vacature: medewerker backoffice

Ben jij een klantgerichte professional met ervaring in een backoffice functie? Weet je van aanpakken, werk je graag gestructureerd en heb jij je prioriteiten altijd op een rijtje? Zoek je uitdagend en veelzijdig werk én heb je zin om dat bij ons te komen doen? Dan is dit de baan voor jou!

Wat ga je doen?

De Backoffice is verantwoordelijk voor het gehele proces vanaf het binnenkomen van de order tot aan de oplevering en dit houdt concreet in:

  • Controleren van de orders op volledigheid, technische haalbaarheid en capaciteit;
  • Bestellen van de juiste materialen;
  • Reserveren van orders in de planning en toezien op tijdige uitvoering;
  • Het inplannen van de monteurs op de diverse werkzaamheden;
  • Het registreren, volgen en adequaat oplossen van klachten;
  • Het controleren en goedkeuren van werkbonnen en facturen;
  • Het afhandelen van disputen;
  • Het aannemen en coördineren van storingen;
  • Het beantwoorden van klantvragen.

Wie ben jij?

Je hebt MBO+ werk- en denkniveau. Je kunt prima plannen en organiseren, bent daadkrachtig en resultaatgericht en durft initiatief te tonen. Als het nodig is, sta je ook onder druk je mannetje. Daarnaast vind je het leuk om contact met klanten te hebben. Je hebt een aantal jaar ervaring in een soortelijke functie en je bent in staat gestructureerd en accuraat te werken. Je bent dienstverlenend ingesteld en een kei in het zelfstandig uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een kleine, dynamische organisatie waarbij eigen verantwoordelijkheid erg belangrijk is. Daar hoort natuurlijk een marktconform salaris met bijbehorend secundair arbeidsvoorwaardenpakket bij. We beginnen met een jaarcontract en afhankelijk van de organisatiesituatie wordt er gekeken of dit tijdelijke contract op termijn omgezet kan worden in een duurzaam arbeidscontract.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden naar aanleiding van deze functie en herken jij je in het hierboven geschetste profiel?Dan leren wij je graag beter kennen! Stuur je een motivatiebrief met cv t.a.v. Sabine Ploegmakers naar sabine.ploegmakers@gelmo.nl.

24-32 uur per week
Deadline sollicitaties: 11-9-2020
Verwachte startdatum: zo snel mogelijk